woensdag

4 juni 2014 - Eibergen, Nederland

Vanmorgen half negen vertrokken, ik wilde de regen voor zijn. Dat is gelukt was half drie binnen, toen vielen net de eerste druppels. Heb nu een beetje gevoelige kuiten. Er was veel vals plat. Er dreigt nu een onweersbui. Maakt mij niks uit laat maar komen. Morgen de laatste route want vrijdag wandel ik niet. Zaterdag komen Henk en Okke mij om 7 uur ophalen, we gaan naar België. Tot de volgende keer maar weer. Groetjes van mij.

1. Rona Verhage:
    4 juni 2014
    Bofkont, hier hele dag regen. Kuiten goed masseren hoor. Morgen ga ik naar Breda, straks ff route op gps proberen te zetten en kijken hoe het gaat morgen, hoop wel dat alle regen nu is gevallen. Vals plat is goeie training voor 4 daagse. Tot morgen.
  2. Els:
    4 juni 2014
    Rona heeft het al gezecht we hebben een hele dag regen gehad tot heden.je had ooievaars kuiten vet mee moeten nemen om te masseren een week is ook zo om groetjes
  3. Jan:
    4 juni 2014
    Mijn kuiten zijn weer prefect, hometrainer doet wonderen. Fijne avond verder. Doeïiiiiiiii Xxx
  4. Siets Dekker:
    5 juni 2014
    Goedemorgen, veel wandelplezier. ik hoorde van Rona dat je ook een reisblogger had aangemaakt. Leuk hoor, ik ga je volgen. ;-)